فرهنگ گروه سپهر روشن امید
جاهطلبی و اشتیاق برای تغییر وضعیت دو ویژگی اصلی ما در سپهر روشن امید است؛ اینکه ما با رسیدن به هر موفقیت و دستاوردی قانع نمیشویم و بدانیم باز هم میتوانیم فرصتهای دیگری برای رشدمان پیدا کنیم.
مسئولیتپذیری و پاسخگویی را جزو ارزشهای پایهای میدانیم. انتظار داریم هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم و هم به کارهای خود توجه کنیم؛ اینکه پیگیری میکنیم و کارها را باکیفیت انجام میدهیم هم بخشی از همین ویژگی ماست.
در مسیر رسیدن به اهداف خودمان، همیشه از هر فرصتی برای یادگیری استفاده میکنیم. معتقدیم رشد و یادگیری هرکدام از ما، مجموعه را هم در مسیر رشد قرار میدهد؛ پس همیشه یک نگاه به عقب داریم تا از چالشها، موفقیتها و شکستهای خودمان درس بگیریم.
برای دستیابی به اهدافی که داریم، با هم رک صحبت میکنیم و از یکدیگر بازخورد میگیریم؛ چراکه شک نداریم همدیگر را برای بهترشدن فرایند کارها و رسیدن به اهداف مشترک نقد میکنیم و نه موضوعهای شخصی!
در آخر اینکه پیشرفت و رشد فردی و شغلی ما باعث نمیشود از بالا به پایین به هم نگاه کنیم؛ چراکه برای خودمان فرصت اشتباه و یادگیری را در نظر میگیریم. همین باعث میشود نقش همدیگر را در رسیدن به اهداف به رسمیت بشناسیم و قدردان هم باشیم.
موقعیتهای شغلی تخصصی
شرح موقعیت شغلی
ما در گروه سپهر روشن امید و زیر مجموعهها جهت دستیابی به اهداف و مأموریت مجموعه، بهینهسازی منابع، افراد، بهبود عملکرد و تسهیل بهرهوری مجموعه به همکاری پرانرژی و متعهد نیازمند هستیم. اگر شما هم به دنبال یک فرصت شغلی هیجانانگیز و پرچالش هستید، ما منتظر رزومه شما هستیم!
مسئولیتها:
- برنامهریزی و نظارت بر عملیات روزانه
- مدیریت منابع انسانی و مالی
- ایجاد فرهنگ سازمانی
- مدیریت ارتباطات داخلی
- مدیریت زمان
- نظارت بر پیادهسازی استراتژیها و سیاستهای سازمانی
نیازمندیها:
- مهارتهای اجرایی و مدیریتی
- روابط عمومی بالا و فن بیان قوی
- تکنیکهای ارتباطی
- مدیریت زمان و برقراری نظم
- مسئولیتپذیر و رسیدگی امور تا نتیجه نهایی
- توانایی تصمیمگیری اضطراری
- دانش اولیه در زمینه مسائل مالی و حسابداری
- دانش اولیه در زمینه فروش
- حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط
تحصیل در رشته MBA، مدیریت و یا بازرگانی مزیت محسوب میشود.
شرح موقعیت شغلی
ما در گروه سپهر روشن امید جهت مدیریت و هماهنگی بین تامین کنندگان، تولیدکنندگان و همکاران مجموعه، جهت تحویل به موقع، صحیح و بدون نقص و خلق تجربیاتی مثبت و بهیادماندنی از برند در ذهن آنها، به همکاری پرانرژی و متعهد نیازمند هستیم. اگر شما هم به دنبال یک فرصت شغلی هیجانانگیز و پرچالش هستید، ما منتظر رزومه شما هستیم!
مسئولیتها:
- توسعه و پیادهسازی سیاستها و رویههای خرید و تامین
- مذاکره و عقد قراردادهای تامین
- نظارت بر تامینکنندگان و حصول اطمینان از پایبند ماندن به شرایط و ضوابط قرارداد
- گفتگو درباره کالاهای معیوب یا بیکیفیت با تامینکنندگان و مذاکره درباره اقدامات اصلاحی
تحلیل نیازها
بررسی و اطلاع از موجودیها
تامین کالا و خدمات
ارزیابی و انتخاب تأمینکنندگان
کنترل هزینهها
- رضایت سنجی و دریافت تجربیات مشتریان پس از خرید
نیازمندیها:
- قدرت رهبری
- مدیریت زمان
- مدیریت مالی
- مهارتهای مذاکره
- قدرت حل مسئله
- سازماندهی
- حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط
تحصیل در رشته MBA، مدیریت و یا بازرگانی مزیت محسوب میشود.
شرح موقعیت شغلی
ما در گروه سپهر روشن امید و زیر مجموعهها جهت مدیریت و توسعه تیم فروش، به دنبال جذب همکاری مشتاق و آشنا به صنعت تبلیغات هستیم.
مسئولیتها:
- برنامهریزی و تعیین استراتژی برای افزایش فروش و رشد سازمان
- تحلیل بازار و شناخت نیازها و تقاضاهای مشتریان
- طراحی و اجرای استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی برای جذب مشتریان جدید
- مدیریت فرآیندهای فروش، از جمله تعیین قیمت، مذاکره و بستن قراردادها
- نظارت بر عملکرد کارشناسان فروش و ارزیابی عملکرد آنها
- تحلیل دادهها و گزارشدهی درباره عملکرد فروش و رشد سازمان
- پیشبینی و برنامهریزی منابع و بودجه مورد نیاز برای مدیریت بهینه فروش
- برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و ایجاد ارتباطات قوی و مثبت با آنها
- پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان به طور سریع و کارآمد
- پشتیبانی از مشتریان در هنگام مواجهه با مشکلات و رفع اشکالات آنها
- جلب رضایت مشتریان و ایجاد تجربه خرید مثبت برای آنها
- برنامهریزی و اجرای استراتژیهای مربوط به رضایت مشتری و حفظ مشتریان فعلی
- جذب مشتریان جدید و توسعه بازار
نیازمندیها:
- آشنایی با تکنیکهای فروش سازمانی
- توانمندی ارتباطگیری بالا و تشخیص نیاز مشتریان
- اصول و فنون مذاکره و توانمندی متقاعدسازی و فن بیان مناسب
- توانمندی تصمیمگیری و حل مساله
- مسئولیتپذیری و پیگیری مستمر
- شفافیت کلامی و مهارتهای گفتمان
- دارای روحیه کار تیمی و هوش هیجانی بالا
- برنامه ریزی و مدیریت زمان
- حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط
تحصیل در رشته MBA، مدیریت و یا بازرگانی مزیت محسوب میشود.
علاوه بر حقوق و مزایا در این سمت درصد از فروش هم تعلق میگیرد.
شرح موقعیت شغلی
ما در تیم فروش و توسعه بازار گروه سپهر روشن امید و زیرمجموعهها به دنبال همکاری با چند کارشناس فروش پرانرژی، خلاق و با روابط عمومی بالا هستیم تا در توسعه بازار و افزایش مشتریان فعال به ما کمک کنند. مجموعه اقدامات تیم فروش و توسعه بازار منجر به جذب مشتریان مهم شده و نقش چشمگیری در افزایش فروش گروه سپهر روشن امید و زیر مجموعهها خواهد داشت.
مسئولیتها:
- شناسایی لیدهای بالقوه، برقراری ارتباط با آنها و تبدیل آنها به مشتریان فعال
- ارتباط با مشتریان غیرفعال زیرمجموعهها و تلاش برای بازگرداندن و فروش مجدد به آنها
- شناسایی بازارهای جدید و مذاکره با بازیگران مهم بخشهای مختلف بازار بر اساس فانل فروش تعریف شده
- مشاوره به مشتریان قبل و بعد از خریدشان جهت گرفتن بهترین نتیجه و تلاش جهت افزایش رضایت مشتریان
نیازمندیها:
- آشنایی با نرم افزارهای CRM
- آشنایی با تکنیکهای فروش سازمانی
- توانمندی ارتباطگیری بالا و تشخیص نیاز مشتریان
- اصول و فنون مذاکره و توانمندی متقاعدسازی و فن بیان مناسب
- توانمندی تصمیمگیری و حل مساله
- آشنایی با نامهنگاری و فروش تلفنی
- مسئولیتپذیری و پیگیری مستمر
- شفافیت کلامی و مهارتهای گفتمان
- دارای روحیه کار تیمی و هوش هیجانی بالا
- برنامه ریزی و مدیریت زمان
سابقه کار در آژانسهای تبلیغاتی مزیت محسوب میشود.
علاوه بر حقوق و مزایا در این سمت درصد از فروش هم تعلق میگیرد.
شرح موقعیت شغلی
ما در تیم فروش و توسعه بازار گروه سپهر روشن امید و زیرمجموعهها به دنبال همکارانی پرانرژی، خلاق و با روابط عمومی بالا هستیم تا در توسعه بازار و افزایش مشتریان فعال به صورت بازاریابی حضوری به ما کمک کنند. مجموعه اقدامات تیم فروش حضوری و توسعه بازار منجر به جذب مشتریان مهم شده و نقش چشمگیری در افزایش فروش سپهر روشن امید خواهد داشت.
مسئولیتها:
- شناسایی لیدهای بالقوه، برقراری ارتباط با آنها و تبدیل آنها به مشتریان فعال
- شناسایی بازارهای جدید و مذاکره با بازیگران مهم بخشهای مختلف بازار بر اساس فانل فروش تعریف شده
- مشاوره به مشتریان قبل و بعد از خریدشان جهت گرفتن بهترین نتیجه و تلاش جهت افزایش رضایت مشتریان
نیازمندیها:
- آشنایی با تکنیکهای فروش و فروش سازمانی
- توانمندی ارتباطگیری بالا و تشخیص نیاز مشتریان
- اصول و فنون مذاکره و توانمندی متقاعدسازی و فن بیان مناسب
- توانمندی تصمیمگیری و حل مساله
- آشنایی به فروش حضوری
- مسئولیتپذیری و پیگیری مستمر
- شفافیت کلامی و مهارتهای گفتمان
- برنامه ریزی و مدیریت زمان
سابقه کار در آژانسهای تبلیغاتی مزیت محسوب میشود.
علاوه بر حقوق و مزایا در این سمت درصد از فروش هم تعلق میگیرد.
شرح موقعیت شغلی
ما در تیم مالی گروه سپهر روشن امید به دنبال یک هم تیمی دقیق، مسئولیت پذیر و با روابط عمومی بالا هستیم تا در امور حسابداری به ما کمک کند.
مسئولیتها:
- تهیه اسناد حسابداری فروش و خرید
- صدور و ثبت پیش فاکتور, فاکتور فروش و برگشت از فروش
- پیگیری، تهیه و تحلیل گزارش های مربوط به وصول و فروش
- تهیه اسناد حسابرسی خرید و تحویل به مسئول مربوطه
- ارائه دوره ای گزارش ها در خصوص فروش,خرید و وصول مطالبات و ....
- تهیه گزارشات فروش جهت تهیه گزارشات قانونی دوره ای
- ثبت دریافتی ها
- ثبت و نگهداری اسناد حسابداری شامل اسناد تنخواه, خرید و فروش و اسناد دریافت و پرداخت وجه
- انجام مغایرتگیری حسابای فیمابین و تهیه تطبیق حساب
نیازمندیها:
- مسلط به اصول حسابداری
- مسلط به اکسل
- آشنایی با استانداردهای حسابداری
- آشنایی نسبی با قوانین مالیاتی و بیمه
- آشنایی نسبی به قوانین ارزش افزوده
- آشنایی نسبی به قوانین سامانه مودیان
- روحیه همکاری
- تعهد و مسئولیت پذیری
- نظم و دقت بالا
موارد زیر مزیت محسوب میگردد:
- سابقه کاری در شرکت های نهاد مالی یا بورسی
- مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری یا مدیریت مالی
- آشنا به نرم افزارهای حسابداری
شرح موقعیت شغلی
ما در آتلیه طراحی گرافیک گروه سپهر روشن امید، به دنبال دیزاینر خوش ذوق هستیم که با خلاقیت، مسئولیتپذیری و انگیزهای که دارد، مجموعه را در رسیدن به اهدافش همراهی کند.
مسئولیتها:
- ایده پردازی و تدوین راهکار خلاق، رعایت اصول زیبایی شناسی در طراحیها و مشارکت در ارائه پیش طرحهای متعدد از نظر ایده، کانسپت و ساختار گرافیک.
- تفکر استراتژیک و ایجاد راه حلهای خلاقانه از طراحی مفهومی تا تولید.
- مشارکت در مفهوم سازی، توسعه و طراحی ایونتهای خلاقانه مانند نمایشگاهها، همایش ها و ...
- توانایی طراحی تمامی فیلدهای گرافیک دو بعدی.
نیازمندیها:
- توانایی تفکر خلاق و ایدهپرداز و رویکرد راه حل محور.
- آشنایی کامل با فیلدهای دیزاین.
- منظم، دقیق، مسئولیت پذیر و متعهد به زمان.
- دارای روحیه کارتیمی و مهارت های ارتباطی قوی با سایر تیمها.
- تسلط کامل بر نرمافزارهای Adobe Illustrator و Adobe Photoshop
- آشنایی با طیف وسیعی از سبکها و تکنیکهای دیزاین.
- تسلط بر چاپ.
- دارای حداقل 1 سال سابقه کار.
- دارای نمونه کارهای قوی.
سابقه کار در آژانسهای تبلیغاتی و آشنایی به طراحی 3 بعدی مزیت محسوب میشود.
شرح موقعیت شغلی
ما در بخش طراحی موشن گرافیک گروه سپهر روشن امید، به دنبال طراحی خوش ذوق هستیم که با خلاقیت، مسئولیتپذیری و انگیزهای که دارد، مجموعه را در رسیدن به اهدافش همراهی کند.
مسئولیتها:
- ایده پردازی و تدوین راهکار خلاق، رعایت اصول زیبایی شناسی در طراحیها و مشارکت در ارائه پیش طرحهای متعدد از نظر ایده، کانسپت و ساختار گرافیک طبق هویت برند کارفرمایان.
- تفکر استراتژیک و ایجاد راه حلهای خلاقانه از طراحی مفهومی تا تولید.
- مشارکت در مفهوم سازی، توسعه و طراحی ایونتها و کمپینهای خلاقانه تبلیغاتی.
- توانایی طراحی تمامی فیلدهای موشن گرافیک.
نیازمندیها:
- توانایی تفکر خلاق و ایدهپرداز و رویکرد راه حل محور.
- آشنایی کامل با فیلدهای دیزاین.
- منظم، دقیق، مسئولیت پذیر و متعهد به زمان.
- دارای روحیه کارتیمی و مهارت های ارتباطی قوی با سایر تیمها.
- آشنایی با طیف وسیعی از سبکها و تکنیکهای موشن گرافیک.
- دارای حداقل 1 سال سابقه کار.
- دارای نمونه کارهای قوی.
سابقه کار در آژانسهای تبلیغاتی و آشنایی با انیمیشن سازی و طراحی 3 بعدی مزیت محسوب میشود.
شرح موقعیت شغلی
ما در بخش تولید رسانه سپهر روشن امید به یک همکار هنرمند جهت فیلمبرداری و تدوین حرفه ای و آشنا به عکاسی تبلیغاتی نیازمندیم.
مسئولیتها:
- توجه به جزئیات و داشتن نگاه و تفکری خلاقانه
- صبور بودن – برای گرفتن بهترین نتیجه و فوتیج
- درک کافی از تکنیکهای post-production
- آشنا به نرم افزارهای تدوین
- آشنا به تجهیزات فیلمبرداری اعم از دوربینها، لنزها، تجهیزات صدا، نور و …
- مهارت کار با کامپیوتر
- قدرت تعامل و برقراری ارتباط موثر
- مدیریت و سازماندهی موثر زمان
- انعطافپذیری و همچنین توانایی گوش دادن
- توانایی انجام کارهای تیمی
- توانایی مدیریت چندین پروژه به صورت همزمان و کار تحت فشار
- پایبند به ددلاین و زمان تحویل پروژه
- علاقه و اشتیاق به صنعت فیلمبرداری
- آشنا با حوزههای مختلف فیلمبرداری و درک مفاهیم آنها
- توانایی رهبری و هدایت تیم فیلمبرداری
- آشنایی به تمامی فیلدهای عکاسی تبلیغاتی.
نیازمندیها:
- درک صحیح از نیاز کارفرما و کارگردانی پروژه.
- خلاقیت.
- داشتن دید هنری.
- دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات.
- مهارت های ارتباطی عالی .
- توانایی انجام کار تیمی.
- مسئولیت پذیر و متعهد به زمان.
- دارای حداقل 1 سال سابقه کار.
- دارای نمونه کارهای قوی.
داشتن تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی مزیت محسوب میشود و هزینه های مربوطه جداگانه محاسبه میگردند.
شرح موقعیت شغلی
ما در بخش سوشال مدیا گروه سپهر روشن امید، به دنبال همکاری خوش ذوق و هنرمند هستیم که با خلاقیت، مسئولیتپذیری و انگیزهای که دارد، مجموعه را در زمینه تولیدمحتوا و مدیریت شبکههای اجتماعی و وبسایت کارفرمایان همراهی کند.
مسئولیتها:
- انجام تحلیل رقبا، تعیین پلتفرم مناسب برای فعالیت، شناسایی مخاطب، تعیین استراتژی رسانههای اجتماعی.
- برنامه ریزی، ایجاد تقویم محتوای شبکه اجتماعی، انتشار و به اشتراک گذاری محتوای جدید (شامل متن، تصویر، ویدئو).
- همکاری با تیم فروش و بازاریابی برای توسعه کمپین های رسانه اجتماعی.
- به روز رسانی سیستم بازاریابی اجتماعی با استفاده از جدیدترین پلتفرم ها.
- تنظیم و بهینه سازی رسانهها برای افزایش محتوای اجتماعی
- بررسی فعالیتهای سئو و مخاطبین و ارایه پیشنهادات جهت بهبوود عملکرد.
- کنترل محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)
- همکاری با تیم های فروش، طراحیسایت، بازاریابی و توسعه
- جمع آوری دادههای موجود برای هر یک از کمپین های شبکههای اجتماعی و استفاده از نتایج به دست آمده برای بهینه سازی کمپین های بعدی
- همکاری با کپی رایتر برای اطمینان از جذابیت محتوا
- تقویت شبکه سازی، تعامل با متخصصان و تاثیر گذاران حوزه کاری
نیازمندیها:
- توانایی تفکر خلاق و ایدهپرداز و رویکرد راه حل محور.
- به روز بودن.
- منظم، دقیق، مسئولیت پذیر و متعهد به زمان.
- دارای روحیه کارتیمی و مهارت های ارتباطی قوی با سایر تیمها.
- آشنایی کامل به الگوریتم های رسانه های مختلف.
- دارای حداقل 1 سال سابقه کار.
- دارای نمونه کارهای قوی.
آشنایی نسبی به دیزاین، فروش، کپیرایتری و کار در آژانسهای تبلیغاتی مزیت محسوب میشود.
شرح موقعیت شغلی
ما در سپهر روشن امید به یک همکار حرفه ای جهت نگارش محتوای جذاب و قانعکننده بههدف بازاریابی نیازمندیم.
مسئولیتها:
- خلق محتوای وب سایت.
- ترجمه و بومی سازی مقالات جهت بهبود سئو.
- خلق تگ لاین و اسلوگان.
- خلق متون جهت کپشن ها و توضیحات محصولات و موارد نظیر.
نیازمندیها:
- شناخت مخاطب (پرسونا).
- قدرت نویسندگی بالا.
- کسب اطلاعات لازم در حوزه مربوطه.
- درک صحیح از نیاز کارفرما.
- دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات.
- مهارت های ارتباطی عالی.
- توانایی انجام کار تیمی.
- مسئولیت پذیر و متعهد به زمان.
- دارای حداقل 1 سال سابقه کار.
کار در آژانسهای تبلیغاتی مزیت محسوب میشود.
شرح موقعیت شغلی
ما در واحد دیجیتال مارکتینگ سپهر روشن امید به یک همکار حرفه ای جهت استفاده از ابزارهای دیجیتال در راستای برقراری ارتباط با مخاطبان، بازاریابی و فروش محصولات و در نهایت متقاعد کردن آنها برای انجام اقدام مورد نظر نیازمندیم.
مسئولیتها:
- بازاریابی محتوایی (کانتنت مارکتینگ)
- سئو و بهینهسازی وبسایت
- بازاریابی شبکههای اجتماعی (سوشال مدیا مارکتینگ)
- ایمیل مارکتینگ
- بازاریابی عصبی (افزایش فروش و بهبود تجربه کاربری)
- بازاریابی درونگرا (اینباند مارکتینگ)
- آشنایی با گوگل آنالیتیکس
- آشنایی با گوگل ادز
- آشنایی با گوگل تگ منیجر
- طراحی و تحلیل کمپینها
نیازمندیها:
تسلط بر کانال و ابزارهای بازاریابی
تسلط بر زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ
قدرت تحلیل دادهها
- درک صحیح از نیاز کارفرما.
- دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات.
- مهارت های ارتباطی عالی.
- توانایی انجام کار تیمی.
- مسئولیت پذیر و متعهد به زمان.
- دارای حداقل 2 سال سابقه کار.
سابقه کار در آژانسهای تبلیغاتی مزیت محسوب میشود.
سایر موقعیتهای شغلی
💢 مسئولیتها:
✅ تنظیم برنامهها، تعیین نوبتها، قرار ملاقاتها، سفرها، بازدیدها و …
✅ بایگانی مدارک، مستندات و پیامهای الکترونیکی، کاغذی و اسناد خصوصی یا محرمانه
✅ جوابگویی به تلفن، دریافت و مخابره پیامها به مسئول مربوطه
✅ دریافت، کنترل و رسیدگی به ایمیل و مکاتبات رسیده به حساب عمومی شرکت
✅ تایپ نامهها و سایر مکاتبات
✅ رعایت نظم و انضباط و بهداشت در محیط کار
✅ دریافت،تفکیک و دسته بندی بندی نامه ها و گزارش ها و پرونده ها
✅ بررسی دورهای از اموال شرکت
✅ برخورد مناسب با مراجعین و پاسخگویی کامل به آنها
✅ تماس و پر کردن تایمهای ملاقات و یادآوری به افراد جهت مراجعه
✅ نظارت بر عملکرد نیروی خدماتی و نظافتی مجموعه
✅ درخواست و پیگیری به منظور تهیه اقلام، ملزومات اداری و امکانات پذیرایی مجموعه
✅ تنخواهگردانی بر اساس مبالغ تخصیص یافته به تنخواه دفتر و اعلام گزارش آن به مسئول مافوق
✅ آمادهسازی دستور جلسه با هماهنگی مسئول مافوق و ارسال به اعضای جلسه
✅ ثبت و مستند نمودن جلسات در صورتجلسه
✅ هماهنگی آمادهسازی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامهریزیشده
✅ تکمیل فرم گزارش ورود و خروج (تایم شیت) و اعلام به امور مالی
✅ اخذ رسید تحویل اسناد، مدارک و محصولات در زمان تحویل به گیرنده
✅ انجام سایر وظایف محوله از سوی مسئول مافوق
💢نیازمندیها:
✅ حداقل دارای مدرک کاردانی
✅ تسلط بر نرمافزارهای Office
✅ تسلط بر آپشنهای Google مانند Drive,Meet و ...
✅ اصول و فنون مذاکره حضوری و تلفنی
✅ توانایی انجام فعالیتهای اداری
✅ آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی
✅ دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
✅ پیگیری امور محوله تا واصل شدن نتیجه
✅ روابط عمومی خوب
✅ مسئولیتپذیری
✅ مدیریت استرس
✅ تسلط بر انجام کارهای همزمان
✅ حافظه خوب و حضور ذهن
✅ صبر و تحمل
✅ خوشرو بودن و رفتار محترمانه
✅ رازداری در فعالیتهای اداری
✅ رعایت انضباط کاری و وقتشناس
✅ متعهد به انجام فعالیتهای محوله با دقت و کیفیت
✅ انعطافپذیر
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 8یا9 الی 16.5 یا 17.5 به صورت شناور، پنجشنبهها یک هفته در میان 8یا9 الی 13.5یا14.5 به صورت شناور
سابقه کار در آژانسهای تبلیغاتی مزیت محسوب میگردد.
شرح موقعیت شغلی
ما در گروه سپهر روشن امید نیاز به یک فردی داریم که در نظافت و امور خدماتی با نظم و مسئولیت پذیری که داره بتونه با ایجاد حس خوب و رضایتمندی در کارکنان مارو در رسیدن به اهدافمون همراهی کنه.
مسئولیتها:
- انجام سرویسدهی به مدیران و کارمندان
- نظافت لوازم و تجهیزات اتاق ها و محیط سازمان
- نظافت سرویس ها و مدیریت آبدارخانه
- مشارکت در برگزاری انواع مراسم و رویدادهای مختلف درتمام بخش ها
نیازمندیها:
- دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت
- دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
- آشنایی به امور نظافت
آشنایی با آداب تشریفات و اصول پذیرایی مزیت محسوب می شود.
شرح موقعیت شغلی
ما در گروه سپهر روشن امید نیاز به یک فردی داریم که در انجام امور بیرون از مجموعه با دقت بالا ما را همراهی کند.
مسئولیتها:
- تهیه برگ استعلام بهاء و تکمیل جدول مقایسهای مربوطه
- استعلام حداقل بهای اجناس پیش از خرید و گزارش به سرپرست مربوطه
- به دست آوردن آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس برای اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده
- گزینش و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید
- تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات
- فراهم کردن ترتیب حمل اجناس خریداری شده
- تحویل اجناس خریداری شده به انبار یا واحد درخواستکننده و دریافت رسید
- تهیه فهرست و قیمت پرداختی کالاها و مواد خریداری شده و بررسی انطباق اسناد با فاکتور خرید
- دریافت تاییدیه از متصدیان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با برگ درخواست
- تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور
- ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواهگردان
- تسویه حساب تنخواه دریافتی در هر سال
- تهیه گزارشهای لازم
- پیگیری و انجام کارهای اداری مربوط به سازمان.
- انجام سایر امور محوله از سو مقام مافوق.
نیازمندیها:
قدرت ارتباط بالا
سرعت عمل در انجام امور
تجزیه و تحلیل موقعیت
آگاهی و اشراف بر حوزه فعالیت سازمان و تامینکنندگان سازمان
تسلط بر مسائل اقتصادی، مالی و حسابداری
داشتن شخصیت اخلاقمدار
دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت
- دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
داشتن وسیله نقلیه موتورسیکلت مزیت محسوب میشود و هزینه های مربوطه جداگانه محاسبه میگردند.
رزومه خود را ارسال نمایید...
در صورت بروز مشکل فنی در ارسال فرم آنلاین میتوانید رزومه خود را از طریق ایمیل به نشانی CV@sroholding.ir و یا از طریق تلگرام به شماره 09026090236 ارسال نمایید.